شهردار تبریز در نشست ستاد ملی سیاست‌گذاری «تبریز ۲۰۱۸» تاکید کرد:

«تبریز 2018» نیازمند عزم ملی است

شهردار تبریز گفت: عِرق ملی باعث شده تا هماهنگی در استان بر سر اجرای هر چه بهتر تبریز 2018 ایجاد شود، چنان‌ که شعارِ «هر شهروند، یک میزبان» به عنوان یک باور توسعه‌محور، از سوی شهروندان کاملاً پذیرفته شده است.

کد مطلب: ۶۲۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، صادق نجفی در اولین نشست ستاد ملی سیاست‌‌گذاری «تبریز 2018» با اشاره به نشست استانبول درباره «قونیه، پایتخت گردشگری 2016» اظهار داشت: در آن نشست، شاهد اقدامات مناسبی در سطح ملی کشور ترکیه بودیم، همان امر باعث شد شهر قونیه میزبان مناسبی برای گردشگران جهان اسلام در سال 2016 باشد.

وی اهمیت توجه به تبریز 2018 در سطح ملی را در همین راستا مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در استان آذربایجان‌شرقی، مهیای اجرای وظایف خاص «تبریز 2018» هستند اما بسیاری از برنامه‌ها نمی‌تواند صرفاً در سطح استان به تحقق ایده‌آل برسد و نیازمند عزم ملی است.

نجفی، ادامه داد: ستاد ملی باید در سطح کلان برای معرفی و استفاده از ظرفیت‌های استان آذربایجان‌شرقی کارهایی انجام داده و تصمیم‌گیری‌هایی در این خصوص انجام دهد.

وی اظهار کرد: در سال 2018 باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سایر استان‌های شمال‌غرب نیز در کنار استان آذربایجان‌شرقی لحاظ شود تا بتوانیم گردشگران را از تبریز به سایر استان‌ها و شهرها هدایت کنیم، تنها در این صورت است که می‌توان از حضور گردشگران بهره کافی برد و ظرفیت‌های گردشگری شمال‌غرب کشور را به گردشگران جهان اسلام معرفی کرد.

شهردار تبریز روستاهای هدف گردشگری را از جمله محورهای مهم گردشگری دانست و تاکید کرد: توجه به روستاهای تاریخی و هدف گردشگری از جمله برنامه‌های مهم اجرایی در تبریز 2018 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار