معلم جایگاه ویژه در جامعه دارد

امام جمعه شهرستان مراغه گفت: شغل معلمی جایگاه ویژه ای در جامعه دارد.

کد مطلب: ۶۲۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در ویژه مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای معلم و متوفیان سال 95 آموزش و پرورش مراغه گفت: معلمی، عشق و ایثار و همچنین یک سرمایه بزرگی است و معلمان در دستگاه تعلیم و تربیت ، رسالت خطیری دارند.

وی ضمن اشاره به انتخابات آینده کشور، مشارکت گسترده در آن را مهم دانست و گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات، توطئه های دشمنان را خواهد کرد .

آیت الله محمدتقی پورمحمدی اصل حضور در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح را از نکات مهم عنوان کردو وافزود: آحاد مردم نیز باید حضوری آگاهانه و گسترده در انخابات داشته و نسبت به این عرصه مهم کشور بی تفاوت نباشند .

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به ویژگی های یک انتخاب اصلح از دیگاه رهبری گفت: تدین، کاردانی، ولایتمداری، مردمی و دلسوز بودن در انتخاب نامزد اصلح در انتخابات توسط مردم مورد توجه قرار گیرد .

معاون مدیر کل و مدیرآموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین گفت: معلمی شغل انبیا ، عشق ، ایثار و فداکاریست و دلسوزی های معلمان در تاریخ تعلیم و تربیت است که به کلمه معلمی ، واژه دلنشین داده است .

جلیل اسلامی با بیان اینکه تاریخ آموزش و پرورش پر از فداکاری معلمان است ، اظهار کرد : اگر کلمه معلمی زیباست ، ناشت گرفته از زیبایی هایی است که معلمان خلق کرده اند .

وی به عملکرد مجموعه آموزش و پرورش مراغه در سال 95اشاره و افزود: در سال گذشته حدود 20 رتبه استانی و کشوری در تمامی سطوح آموزشی و پرورشی توسط این مجموعه کسب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار