سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان: اخبار بی بی سی از اساس بنیان ندارد

خبرگزاری پانا: پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اعلام کرد: تلویزیون بی بی سی فارسی به دروغ از ناحیه این سپاه مدعی مطالبی شده است که از اساس بنیان نداد.

کد مطلب: ۶۲۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این پایگاه اطلاع رسانی اضافه کرد:فارسی بی بی سی بتازگی در ادامه دروغ پراکنی های خود در باره کشاورز شرق اصفهان که چند سال رنج خشکسالی را متحمل شده اند، کوشید مسوولان استان را نسبت به حل مشکلات این عزیزان بی تفاوت نشان دهد.

در ادامه این مطلب آمده است: این در حالیست که مسوولان، سپاه و بسیج این استان یکدل بدنبال احقاق حقوق این قشر انقلابی، شهید داده و زحمتکش بوده و هستند.

سایت و شبکه تلویزیونی ماهواره ای بی بی سی که با بودجه وزارت امور خارجه انگلیس اداره می شود، جمعه گذشته مدعی شد: سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان از مسوولان این استان بواسطه تحولات شرق این منطقه ابراز گلایه کرده است.

این رسانه دولت انگلیس از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره بر اساس سیاست های وزارت خارجه این کشور بدنبال تشویش افکار عمومی ایران با هدف تضعیف حاکمیت از راه اختلاف "میان مسوولان کشور" و "مردم و دولت" جمهوری اسلامی بوده است.

انگلیس در نیم قرن اخیر کوشیده است با استفاده از این رسانه، موانع پیش روی سیاست خارجی خود را در کشورهای هدف از جمله ایران برطرف کند.

بودجه سالیانه بی بی سی بالغ بر چهار میلیارد و300 میلیون پوند است.

به گفته یک کارشناس رسانه دراصفهان،انتشار خبر کذب بی بی سی در باره سپاه صاحب الزمان(عج) در یازدهم اسفند جاری، پس از گزارش وزارت اطلاعات ایران در باره بازداشت و احضار عوامل مرتبط با این شبکه در روز اول اسفند جاری با هدف تحت الشعاع قراردادن آن صورت گرفته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات ایران، عده ای از افراد متصل به شبکه بی بی سی احضار و از آنها بازپرسی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" وزیر اطلاعات نیز روز گذشته در همایش ائمه جمعه و جماعات استان اصفهان اظهار کرد: مجموعه ای متشکل از600 خبرنگار که150 نفر آنان در داخل کشور و مابقی در خارج کشور فعالیت رسانه ای خود را هماهنگ می کردند، مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار