نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

تقویت جایگاه معلمان و آموزش و پرورش حلال مشکلات کشوراست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات کنونی کشور باید جایگاه معلمان و آموزش و پرورش را تقویت و شان فرهنگیان را حفظ کنیم.

کد مطلب: ۶۲۱۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مسعود پزشکیان در همایش تجلیل از معلمان که روز دوشنبه در سالن ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد اظهاركرد: همه مشکلات کنونی کشور ناشی از بی توجهی به آموزش و پرورش است و آنگونه که باید نتوانسته ایم جایگاه رفیع این نهاد را حفظ کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور زمانی می تواند از جهل خارج شود که انسان های باسواد توسط معلمان فرهیخته تربیت شوند و این انسان ها مسند امور را در اختیار داشته باشند.
وي بیان کرد: جامعه ای که انسان های دانا دارد همیشه پیشرو است و حیات انسان به علم و علم بدون عمل هیچ فایده ای ندارد و اگر جایگاه علم و دانش را بها دهیم و آن را قدر بدانیم می توانیم از مشکلات عبور کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ذهن یک انسان را معلم شکل می دهد و آموزش و پرورش به عنوان مکان تربیت و شکل گیری اذهان جایگاه رفیعی دارد و باید همواره ارتقاء یابد.
پزشکیان یادآورشد: امروزه نوع گفتار، رفتار و تحلیل ما ایراد دارد و همه این اشکالات باید در مدارس اصلاح شود اما با همه انتظاری که از این نهاد داریم هنوز نتوانسته ایم شان آن را بخوبی حفظ کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدالت را با دانش و دانایی و آگاهی می توانیم در جامعه پیاده کنیم و اگر مردم آگاهانه در صحنه باشند بسیاری از مشکلات برطرف می شود.
وي اظهاركرد: بعد از ۳۸ سال هنوز گرفتار مشکلات جدی هستیم و برای خروج از بحران باید جایگاه آموزش و پرورش را تقویت کنیم و بدانیم همه کسانی که امروز به جایی رسیده اند با تلاش معلمان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار