حاشیه اظهارات یک نامزد انتخاباتی درباره آزمایش موشکی در زمان مذاکرات

یک ادعا و تکذیبیه هایش

روز گذشته سید مصطفی میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دانشجویی درباره آزمایش موشکی در حین مذاکرات هسته ای اظهاراتی بیان کرد که توسط وزارت دفاع و منابع نزدیک به تیم مذاکره کننده تکذیب شد.

کد مطلب: ۶۲۱۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی پانا، مصطفی میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری، روز گذشته در دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر اینکه چرا هنگام مذاکرات، آزمایش موشکی انجام شد ادعا کرده بود: آقایان در مذاکرات کم آورده بودند به همین دلیل خواستند که آزمایش موشکی انجام شود.

وی پس از بیان این جمله تاکید کرد: اگر باور ندارید از وزیر دفاع بپرسید.

این مطلب شب گذشته توسط یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده رد شد. وی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که مذاکره کنندگان بیشترین حساسیت را برای رفع محدودیت های خطرناک قطعنامه 1929 که در دولت قبلی بر برنامه موشکی ایران تحمیل شده بود؛ بکار گرفتند.

این منبع در ادامه تاکید کرد که تیم مذاکره کننده هیچگاه درخواست شلیک موشک نکردند و معلوم نیست حضرات، کجا خواب نما شده اند که چنین گفته اند.

همچنین اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: ادعای این نامزد انتخابات ریاست جمهوری نادرست و آزمایشات موشکی جمهوری اسلامی ایران طبق برنامه های مشخص و از پیش تعیین شده انجام می شود و ارتباطی به اینگونه امور ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار