مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

تمامی برنامه ها بر پایه سند تحول بنیادین ارتقا می یابد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: همه برنامه ها و اقدامات آموزش و پرورش استان در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و می کوشیم تا وضعیت فعلی این بخش را ارتقا دهیم.

کد مطلب: ۶۲۱۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در دیدار معلمین نمونه استان با نماینده ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، در تشریح برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: امسال هفته بزرگداشت مقام معلم در دو محور مدرسه و جامعه برگزار شد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان از معرفی نماینده فرهنگیان آذربایجان شرقی برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد و افزود : همایش تجلیل از معلمان نمونه استان نیز در این هفته برگزار شد و تعداد 49 نفر معلم نمونه استانی و 487 نفر معلم نمونه منطقه ای در این هفته تجلیل شدند .

پاشایی یاد آور شد: شعار آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در سال جاری با شعار محوری آرامش خاطر دانش‌آموزان برای ارتقای انگیزه تحصیل، رضایت‌مندی همکاران برای انگیزه تدریس، رضایت‌مندی اولیا برای انگیزه مشارکت است .

وی همچنین در تبیین اقدامات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سال تحصیلی جاری گفت: امسال در راستای افزایش مسئولیت پذیری و آشنایی بیشتر دانش آموزان با متون دینی و قرآنی، اقدام به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری کردیم که این مسابقات با استقبال بی نظیر دانش آموزان رو به رو شد .

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مدیریت فضای مجازی و پیشگیری آسیب های اجتماعی را از برنامه های آتی این اداره کل اعلام کرد و افزود: همه برنامه ها و اقدامات آموزش و پرورش استان در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و می کوشیم تا وضعیت فعلی این بخش را ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار