با شرکت بیش از ۷۰ دانش آموز؛

دوره خبرنگاری پانا برای دانش آموزان قزوین برگزار شد

دوره خبرنگاری خبرگزاری پانا استان قزوین با شرکت بیش از 70 دانش آموز برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۱۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا از قزوین، دوره آموزشی خبرنگاری مقدماتی خبرگزاری پانا با شرکت بیش از 70 دانش آموزی پسر و دختر در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.
در این دوره، دانش آموزانی از سراسر استان قزوین حضور داشتند و با نحوه تنظیم خبر، ویژگی های خبرنگار، ارزش ها و عناصر خبری و تمامی موضوعات مرتبط با رسانه و مطبوعات آشنا شدند.
در این دوره تشکل پانا به عنوان یکی از بازوان اصلی سازمان دانش آموزی معرفی و بر مشارکت همه دانش آموزان در عرصه اطلاع رسانی و پوشش برنامه های مدارس و نواحی تأکید شد.
در این جلسه مسعود میرزایی مسئول خبرگزاری پانا در استان قزوین و مدرس این دوره، خبرنگاری را یک علاقه و ذوق دانست و عنوان کرد که آموزش خبرنویسی آغاز راه است و دنیای خبر فراتر از موضوعات خبرنوسی است.
این فعال رسانه ای از اعطای گواهی پایان دوره به دانش آموزان حاضر در این دوره آموزشی خبر داد و اعلام کرد که به تمام دانش آموزانی که در این دوره آموزشی خبرنگاری شرکت کرده اند، گواهی پایان دوره اعطا می شود.
در دوره آموزشی خبرنگاری مقدماتی خبرگزاری پانا استان قزوین، دانش آموزان از نزدیک در جریان فعالیت های این خبرگزاری قرار گرفتند و در پایان دوره جلسه پرسش و پاسخ انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار