مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی رضایت مندی شغلی آینده را به دنبال دارد

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری نمایشگاه های هفته مشاغل به شكل متمركز و در سطح كیفی خوبی در همه مناطق شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۰۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، عبدالرضا فولادوند گفت: با توجه به اینكه هفته اول اردبیهشت ماه با نام هفته مشاغل شناخته می شود، همه سالانه نمایشگاه های مربوط به این هفته با هدف شناسایی و معرفی رشته ها، دروس تخصصی، آینده شغلی، نحوه ادامه تحصیل و مهارت های كسب شده در هر رشته به دانش آموزان ورودی هنرستان ها برگزار می شود .

وی با اشاره به تغییرات ساختاری نظام آموزشی و هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایه نهم جهت انتخاب رشته ، تصریح کرد: بازدید كنندگان نمایشگاه عمدتاً دانش آموزان پایه نهم می باشند و با توجه به سطح كیفی و تنوع رشته های ارائه شده در نمایشگاه ها، استقبال خوبی از سوی دانش آموزان جهت بازدید وجود دارد .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،سطح كیفی نمایشگاه ها و دستاورد های ارائه شده هنرجویان و هنرآموزان هنرستان ها را در سطح و جایگاه خوبی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواريم دانش آموزان با آشنایی بیشتر با خروجی ها و كاركردهای مهارتی و اقتصادی این رشته ها، در انتخاب رشته مناسب با توانایی ها و استعداد های خود، علاوه برآینده شغلی موفق، توسعه كمی و كیفی آموزش های فنی و حرفه ای را نیز به ارمغان بیاورند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار