فرماندار شهرستان نیر خبرداد:

بهره مندی ۳۳ روستا از نعمت آب شرب سالم در شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: با اتمام دو مجتمع آبرسانی ۳۳روستا از نعمت آب شرب سالم در این شهرستان بهرمند خواهند شد.

کد مطلب: ۶۲۰۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، مهدی احمدی با حضور در روستاهای کریق بزرگ، سعید خانلو، دگمه داغیل، قوناقیران و جلوگیر از توابع بخش مرکزی نیر در جریان بررسی مسائل و مشکلات این روستاها گفت: با اتمام دو مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده و دورسونخواجه ۳۳ روستای شهرستان از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

وی افزود: برای اجرای این دو مجتمع اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان هزینه شده است .

فرماندار شهرستان نیر از اجرای فاضلاب دو روستای دیمان و علی آباد هم خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

احمدی از اجرای عملیات زیر سازی و آسفالت راه ارتباطی ۳ روستای شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه بهسازی سه روستای خادملو ، سقزچی و اباذر در حال اجراست و به محض اتمام زیرسازی روکش آسفالت خواهند شد.

وی از اجرای طرح هادی سه روستای شهرستان هم خبر داد و افزود: علاوه بر اجرای طرح هادی سه روستا عملیات شن ریزی هشت روستا نیز در دست اجراست.

فرماندار شهرستان نیر از بازنگری طرح هادی چهار روستای شهرستان هم خبر داد و تصریح کرد: تاکنون آلبوم طرح هادی ۸۵ روستای شهرستان تهیه شده و چهار روستای دیگر در دست مطالعه است.

احمدی از اجرای پروژه راه ارتباطی کریق به آرموداق خبر داد و گفت: طول مسیر خاکی این راه ۲۰ کیلومتر می باشد که ۸ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی شهرستان نیر است و تاکنون از سمت شهرستان نیر ۵ کیلومتر با پیمانکار عقد قرارداد شده و ۲/۵کیلومتر آن آماده آسفالت است.

وی افزود: قرار داد آسفالت ۵ کیلومتر این مسیر هم با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با پیمانکار بسته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار