همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد:

برگزاری آیین جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم ابتدایی ناحیه یک ری

آیین روح‌بخش جشن تکلیف 900 نفر از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرری در محل مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۱۹۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، مراسم جشن شکوفایی900 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس ابتدایی ناحیه یک شهرری با حضور بهروز نصیری مدیر اداره آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین در محل مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

نصیری در حاشیه این مراسم گفت : جشن تکلیف معرف حصول توانایی های جسمی و روحی جهت دریافت مأموریت الهی در رسیدن به سعادت و کمال است .

وی در ادامه افزود: بهترین راه ارتباط با خداوند، نماز و قرائت قرآن کریم است و درک این حقیقت که مخاطب انسان در نماز، خداوندِ قادرِ متعال است وموجب توکل، شجاعت و اعتماد به ‌نفس می‌شود و نماز اول وقت تأثیر عمیق تری در آرامش درون انسان دارد لذا کلیه دانش آموزان عزیزی که امروز به تکلیف رسیده اند را به نماز اول وقت ، قرائت و تأمل در آیات قرآن کریم ، سفارش می کنم .

شایان ذکر است ،در این مراسم که در فضایی آکنده از نشاط و شوقِ آغاز دوران بندگی برگزار شد، دختران مؤمنه،با مفاهیم حلال و حرام و مکروه و نیز واجب و مستحب آشنا شدند و در پایان دو رکعت نماز مستحبی را به جماعت اقامه کردند .

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار