گردهمایی تجلیل از جانبازان اعصاب و روان در ری

به مناسبت روز جانباز مراسم تجلیل و تقدیر از جانبازان (اعصاب و روان) با حضور جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در شهرستان ری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۹۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در این مراسم با بیان اینکه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بر گردن همه مردم ایران حق دارند گفت: وظیفه خدمات رسانی مطلوب به این قشر معزز و معظم هم وظیفه ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران و هم وظیفه و تکلیف شرعی تمام نهادهای دولتی و کارکنان ادارات است.
امیر نادری افزود: فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران باید با تلاش مضاعف در جهت توسعه و آبادانی کشور گام بردارند و به کارمندی در ادارات دولتی بسنده نکنند بلکه باید خود را حافظان اصلی این نظام بدانند و مانند پدرانشان در راه آبادانی و عزت کشور گام های بلند بردارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در ادامه این مراسم با بیان اینکه برنامه های فرهنگی مانند بزرگداشت روز جانباز می تواند در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بسیار مفید باشد عنوان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری به مناسبت روز جانباز با ارائه 20 برنامه فرهنگی و ورزشی در طی سه روز از جانبازان 70 درصد، اعصاب روان و جانبازانی که در بخش فرهنگی ادارات شهرستان شاغل هستند تجلیل می کند.
نصراله خاطر نشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران با توجه به اوضاع نابسامان امنیت کشورهای منطقه با روح و جانشان پی به عظمت کار شهدا و جانبازان برده اند و در هر شرایطی دواطلبانه از این افراد تجلیل می کنند.
/خبرنگار آتنا قابل/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار