سجاد انوشیروانی در گفت و گو با پانا:

فدراسیون هر چه زودتر تکلیف رستمی را مشخص کند/ برخی فقط نقد می کنند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: من هیچ مشکلی با رستمی ندارم و هر گونه همکاری با او داشته ام بهتر است حالا فدراسیون زودتر تکلیفش را مشخص کند.

کد مطلب: ۶۱۹۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با پانا درباره عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: طبق برنامه ریزی هایی که داشتیم ما باید برای مسابقات قهرمانی آسیا مدال کسب می کردیم و بر روی سکو می رفتیم که خوشبختامه این مهم را با اقتدار انجام داده ایم هر چند که عده ای بدون در نظر گرفتن هیچ مساله ای فقط کارشان نقد کردن است اما مهم این بود که ما توانستیم در این رقابت ها به هدفی که داشته ایم برسیم.

وی ادامه داد: این تیم بعد از 5 سال قهرمان شده است اما برخی افراد به جای اینکه به این موضوع توجه کنند می گویند تعداد مدال ها مهم است البته نباید به این مسائل چندان توجه کرد مهم اقتدار تیم ملی است که با برنامه زیری و هدفندی این قهرمانی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: یک سال دیگر مسابقات قهرمانی جهان است و بعد از آن هم بازی های اسیایی را پیش رو داریم من فکر می کنم با ظرفیتی که داریم در آینده تیم حتی قهرمان جهان خواهد شد.

انوشیروانی در ادامه صخبت هایش به به بخشی از مشکلات فدراسیون اشاره کرد: متاسفانه وضعیت مالی فدراسیون به هیچ عنوان خوب نیست و ما واقعا در اردوها دچار مشکل هستیم و اگر وضع به همین صورت پیش برود در آینده به مشکل برمیخوریم.

وی در مورد وضعیت مرادی و سلیمی اظهار کرد: بهداد در حال تمرینات سبک خود است و سهراب مرادی هم به صور انفرادی در حال تمرین است و بعد از بازی های کشورهای اسلامی به اردو بر می گردد متاسفانه شرایط اقتصادی فدراسیون کمی ملی پوشان را اذیت کرده و به طور حتم اگر این روند ادامه پیدا کند در اینده دچار مشکل می شویم.

انوشیروانی در مورد کیانوش رستمی هم گفت: من بارها گفته ام که هیچ مشکلی با رستمی ندارم و اماده همکاری با این قهرمان وزنه برداری هستم اما نباید تمرینات او به گونه ای باشد که به تیم ملی ضربه بخورد. همه ما یک تیم هستیم و باید با یکدیگر هم سو و هم جهت کار کنیم به نظرم در مورد شرایط رستمی فدراسیون خودش باید تصمیم نهایی را بگیرد و زودتر تکلیف او رامشخص کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار