از سوی مسئول بسیج فرهنگیان قم عنوان شد

اعلام برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان قم در هفته معلم

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برنامه های این سازمان را در هفته بزرگداشت مقام معلم اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۱۹۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، محمدرضا شکوریان با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم اظهار داشت: فرهنگیان بسیجی قم همواره با تلاش جهادی خود و عهد و میثاقی که با خون شهدا و امام راحل(ره) بسته اند، رهنمودهای مقام عظمای ولایت را فراروی خود قرار داده و در سنگر تعلیم و تربیت و در راستای اعتلای نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود: در این راستا و به منظور بزرگداشت مقام معلم در هفته ای که به نام این عزیزان نامگذاری شده است، برنامه های عمومی در سطح استان و نیز برنامه هایی از سوی نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش تدارک دیده شده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم خاطرنشان ساخت: گلباران مزار مطهر شهید مطهری و نیز حضور فرهنگیان بسیجی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه ثارالله سپاه و نیز همایش مربیان خواهر در جمکران برنامه های عمومی بود که در نخستین روز هفته معلم برگزار شد.

وی افزود: غبارروبی مزار مطهر شهدا در روز پنجشنبه 14 اردیبهشت، دیدار با خانواده های معظم شهدای فرهنگی و شهدای مدافع حرم، برپایی آیین تجلیل از جانبازان فرهنگی و فعالان بسیج فرهنگیان، حضور در نماز جمعه 15 اردیبهشت و حضور در جمع معلمان در مدارس و تبریک ایام بخشی از برنامه های کانون های بسیج فرهنگیان و نواحی و مناطق و اداره کل آموزش و پرورش استان می باشد.

شکوریان اضافه کرد: برگزاری جلسات شورای هم اندیشی، مسابقات ورزشی، کوهپیمایی، گردهمایی با موضوع شعار سال، تشکیل همایش های بصیرتی و روشنگری و حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، قرائت زیارتنامه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) و زیارت وارث، برپایی اردوی مربیان صالحین، مسابقات قرآن و عیادت از بیماران بخش دیگری از برنامه های کانون های بسیج فرهنگیان در سطح مدارات و ادارات آموزش و پرورش استان خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به همراه جمعی از معاونان در آستانه هفته معلم در محل سازمان بسیج فرهنگیان حضور یافتند و ایام این هفته و همچنین روز پاسدار را تبریک گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار