با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم صورت گرفت

گلباران مزار شهید مطهری همزمان با آغاز هفته معلم در قم/ تصاویر

همزمان با آغاز هفته معلم، طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، مزار مطهر استاد شهید مرتضی مطهری در حرم حضرت معصومه(س) گلباران شد.

کد مطلب: ۶۱۹۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، همزمان با سی و هشتمین سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به همراه جمعی از معاونان اداره کل و روسا و کارکنان نواحی آموزش و پرورش بر مزار شهید مطهری در مسجد بالاسر حرم مطهر حضرت معصومه(س) حاضر شدند و ضمن پاسداشت مقام علم و معلم، به این عالم شهید ادای احترام کردند.

شیخ الاسلام در این مراسم طی سخنان کوتاهی گفت: ادای احترام به مزار شهید مطهری در آغاز هفته معلم، افتخاری است ویژه که هر سال نصیب و بهره معلمان قم می شود و لذا باید ان را قدر بدانیم.

وی افزود: در جوار مضجع منور حضرت معصومه(س) و مزار استاد عزیز با خدای خود عهد می بندیم که در راه تعلیم و تربیت و آموزش جوانان عزیز و خدمت به میهن اسلامی، بخصوص در سالی که بفرموده سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامیده شده، از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

ابوالفضل پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان قم و جمعی از مربیان تشکیلات دانش آموزی نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان مراسم گلباران مزار شهید مطهری، شرکت کنندگان با حضور گرد ضریح مطهر حضرت معصومه(س) و ادای احترام به بانوی کرامت، سالروز میلاد حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین(ع) را به آن بانوی آسمانی تبریک گفتند.

مراسم آغاز هفته معلم هر سال بدلیل تقارن با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، با آیین سخنرانی و برنامه های ویژه و با حضور جمع کثیری از معلمان و پرسنل سپاه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می شد و در پایان، کلیه شرکت کنندگان با شاخه های گل بر سر مزار شهید مطهری حاضر می شدند.

استاد شهید مرتضی مطهری در نیمه شب 11 اردیبهشت سال 1358 بدست گروهک منحرف فرقان به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار