شهردار تبریز در مراسم گرامیداشت روز کارگر:

مدال افتخار پاکیزگی و زیبایی تبریز بر سینه پاکبانان نقش بسته است

شهردار کلانشهر تبریز گفت: تمیزی، نظافت و زیبایی تبریز در سایه زحمات پاکبانان بدست آمده و مدال افتخار پاکیزگی و زیبایی تبریز بر سینه پاکبانان نقش بسته است.

کد مطلب: ۶۱۹۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، صادق نجفی در مراسم گرامیداشت روز کارگر که با حضور پاکبانان تبریزی برگزار شد اظهار داشت: نظافت و زیبایی تبریز در سایه زحمات پاکبانان بدست آمده است و در همه جای کشور وقتی با هموطنان و شهروندان ساکن شهرهای دیگر گفتگو می کنیم از زیبایی و پاکیزگی تبریز سخن می گویند.

نجفی با اشاره به سابقه 4 هزارساله شهرنشینی در تبریز گفت: اکنون در سایه تلاش و کوشش انسانهایی که دلشان برای سرنوشت شهرشان می تپد به این سمت می رویم که زیبایی، پاکیزگی، هویت و تاریخ تبریز را نه تنها به کشور که در دنیا معرفی کنیم.

شهردار تبریز با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: باید قدر انسان های بزرگی را که با نثار جانشان امنیت و زیبایی شهر و کشور را تضمین می کنند بدانیم. جانبازان و شهدایی که با سرلوحه قرار دادن زندگی ائمه معصومین جان و مال خود را فدا کرده اند تا در آرامش و زندگی کنیم الگوهای رفتاری و عملی تمام شهروندان هستند.

شهردار تبریز با اعلام اینکه پاکبانان و کارگران باید همواره احساس امنیت شغلی داشته باشند گفت: در راستای ارتقای امنیت شغلی و ارتقای سطح رفاهی کارگران و پاکبانان تمام تلاش خود را به کار می گیریم ضمن اینکه پاکبانان با حفظ عزت و بزرگواری خود نباید به برخی افراد فرصت سو استفاده بدهند.

گفتنی است مراسم روز جهانی کارگر با حضور صادق نجفی شهردار تبریز، دکتر رحیم شهرتی فر فرمادار تبریز، علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری و جمع زیادی از پاکبانان و خانواده های پاکبانان در محل فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار