مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

سرمایه گذاری در دوران نوجوانی سلامت جسمی و روانی بشر را تضمین می کند

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سرمایه گذاری در سلامت بشر را امری ضروری و لازم و مورد توجه دولت ها عنوان کرده و گفت: توجه به این موضوع از دوران نوجوانی می تواند اثربخش تر بوده و آسیب ها را کاهش دهد.

کد مطلب: ۶۱۸۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم استان در محل خانه معلم شماره یک تبریز با بیان اینکه خوشبختانه در این دولت هماهنگی بین بخشی دستگاه ها برای مبارزه با آسیب های اجتماعی بسیار خوب بوده است، گفت: یکی از محورهای توسعه پایدار از منظر بین المللی توجه به آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: در بحث سلامت علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی نیز مهم بوده و در توصیه های دینی ما مردم سالاری دینی نیز از ارکان این توسعه بشمار می آید و می توان گفت: مبنا توسعه پایدار و پیشرفت، سلامت نیروی انسانی در ابعاد مختلف است.

پاشایی سرمایه گذاری در سلامت بشر را امری ضروری و لازم و مورد توجه دولت ها عنوان کرده و افزود: توجه به این موضوع از دوران نوجوانی می تواند اثربخش تر بوده و آسیب ها را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه در این راستا اقدامات شایسته ای در نظام تعلیم و تربیت صورت گرفته، تصریح کرد: یک هزار و 115 عنوان کتاب در قالب 130 میلیون جلد کتاب با موضوع تعلیم و تربیت منتشر شده و در این راستا نقش معلمان در تحقق سلامت روحی و جسمی دانش آموزان نباید نادیده گرفته شود.

گفتنی است، صبح امروز ; اختتامیه ششمین جشنواره نوجوان سالم آذربایجان شرقی اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی معاونت تربیت بدنی و سلامت با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در خانه معلم تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار