زن رمال فضای مجازی در بهشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری زنی رمال که از طریق شبکه های مجازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سرهنگ ابراهیم شجاعی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با روش های دعانویسی ، رمالی و فالگیری از طریق شبکه های مجازی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه متهم به نام"فاطمه " 38 شناسایی شد.

سرهنگ شجاعی خاطر نشان کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مرجع قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر اظهار داشت: متهم ضمن اعتراف به کلاهبرداری از شهروندان از طریق رمالی و فالگیری در شبکه های مجازی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه با اشاره به این که کلاهبرداران معمولا با استفاده از شیوه های حیله گرانه در فضاهای مجازی همواره به دنبال سودجویی های خود هستند، گفت: امروزه با توجه به اين كه بهترين مشاوران مذهبي، خانواده و روانشناسی در جامعه ما در دسترس می‌باشند، ديگر زمان رمالی و پيشگويی برای حل گرفتاری‌های مردم گذشته است و كارشناسان امر می‌توانند اين مشكلات را به خوبي حل كنند؛ اتفاقی كه هرگز در مراجعه به يك فالگير و رمال نمی‌افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار