معاون فرهنگی و پرورشی در مراسم افتتاح طرح داناب شبستر:

مطالعه ی حکمت آفرینش آب ارزش این ماده حیاتی را روشن می سازد

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین افتتاح طرح ملی داناب شهرستان شبستر گفت: مطالعه ی حکمت آفرینش آب ارزش این ماده حیاتی را روشن می سازد.

کد مطلب: ۶۱۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در آیین افتتاح طرح ملی دانش آموزی نجات آب( داناب) در منطقه شبستر با تبریک ایام شعبانیه، رسانه ای کردن اجرای طرح داناب را خواستار شد و گفت: بهترین رسانه همان آموزش و پرورش و از طریق دانش آموزان می تواند باشد که سازمان دانش آموزی بر اجرای آن تلاش دارد.

معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در خلقت آب و هر آنچه در طبیعت است حکمت های فراوانی نهفته است، افزود: متاسفانه ما هم از برکات این نعمات و هم استفاده صحیح از آن غافل هستیم.

وی با ابراز تاسف نسبت به نبود بهینه سازی و مکانیزه در بخش کشاورزی، تاکید کرد: همین روش های ناصحیح استفاده از آب در کشاورزی باعث هدر رفت آب و بی کیفیت شدن محصولات شده است.

علمی در خطاب به دانش آموزان اذعان داشت: شما باید نسبت به کمبود آب و آلودگی محیط زیست با اگاهی کامل به خانواده های خود متذکر شوید که منابع آب و زیرزمینی محدود هستند و حفظ و استفاده صحیح ضروری است.

معاون مدیر کل با اشاره به اینکه در قران کریم 43 سوره به آب اشاره دارد، افزود: 63 بار نام آب در قرآن آمده و این تذکری برای ما است که از آن محافظت کنیم و ایامی مثل ماه رمضان نیز قرار داده شده که با تحمل تشنگی قدر این نعمت آسمانی را بهتر بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اشاره کرده و گفت: حضور در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت مملکت است و رای ما به هیچ حزب و قشر خاصی منحصر نشده و باید با آگاهی مرد عمل، با ایمان و با برنامه را انتخاب نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار