مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۲كرج:

جشن نیکوکاری روز تجلی عشق و اکرام است

خبرگزاری پانا:مدیرآموزش وپرورش ناحیه 2كرج از برگزاری جشن نیكوكاری در مدارس ناحیه 2 خبردادو گفت:جشن نیكوكاری، تجلی عشق و اكرام و روز پروانگی و پروانه شدن است و عاطفه مردم فهیم ایران در این جشن ستودنی می باشد.

کد مطلب: ۶۱۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا؛ فرشته فهمیده مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2كرج از برگزاری جشن نیكوكاری در مدارس ناحیه 2 خبرداد
وی گفت :جشن نیكوكاری، تجلی عشق و اكرام و روز پروانگی و پروانه شدن است و عاطفه مردم فهیم ایران در این جشن ستودنی می باشد.
فهمیده افزود:جشن نیكوكاری، حركت و همایشی ملی، جهت زدودن چهره ی ناپسند فقر و درماندگی و كمك به افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه است، جشنی كه بوی عشق، ایثار، عاطفه و مهربانی را در فضای كشور به مشام می رساند و حضور مردم فهیم ایران زمین در پایگاههای جمع آوری هدایا و كمكهای نقدی و غیرنقدی، باردیگر ثابت كرد كه شهروندان فهیم و نیكوكار ، همواره به فكر و یاد نیازمندان بوده و هیچگاه این قشر را فراموش نخواهند كرد .
مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 کرج گفت:ما فرهنگیان ودانش آموزان ناحیه 2 كرج نیز همگام با امت شهید پرور كرج با حضور خود در این صحنه مهم ثابت خواهیم نمود كه بنی آدم اعضاءیك پیكرند.
لازم به ذکر است که مراسم متمركزآموزش وپرورش ناحیه 2 كرج روز چهارشنبه 16/اسفند ماه در مدارس غیر دولتی پژوهش ودولتی الغدیر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار