توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی:

موشن‌گرافی‌های با موضوع « احیای دریاچه ارومیه » تولید شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: موشن‌گرافی‌های کانون پرورش فکری استان با موضوع « احیای دریاچه ارومیه » تولید شده است.

کد مطلب: ۶۱۷۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده ادامه داد: موشن‌گرافی‌ها که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است با همکاری صدا و سیمای آذربایجان شرقی و ستاد احیای دریاچه ارومیه مستقر در استانداری آذربایجان شرقی در حال پخش از شبکه استانی سهند است .

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای همکاری‌های مشترک کانون و مدیریت بحران استانداری و ستاد احیای دریاچه ارومیه آذربایجان شرقی و با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در راستای مصرف بهینه آب و ضرورت احیای دریاچه ارومیه، صورت گرفته است .

وی عنوان داشت: از ابتدای سال جاری، شبکه استانی سهند موشن‌گرافی‌های کانون در خصوص احیای دریاچه ارومیه را پخش می‌کند .

یوسف زاده در پایان افزود: برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موضوعات فرهنگی هنری در مراکز کانون، برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع مصرف بهینه ویژه خانواده‌ها در شهرهای استان، تولید سرود با موضوع آب و معرفی « سفیران آب » از بین نوجوانان علاقه‌مند در استان از دیگر برنامه‌ها و اقدامات کانون استان در راستای همکاری‌های مشترک با ستاد احیای دریاچه ارومیه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار