تخصیص 10 هزار میلیارد تومان اعتبار به فارس در سفر اخیر رئیس جمهور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در سفر اخیر خود به این استان، برای کمک به محیط زیست و ارتقای وضعیت حمل و نقل و خطوط ریلی استان فارس علاوه بر اعتبارات استان مبلغ 10 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

کد مطلب: ۶۱۷۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا فارس، خلیل رضاییان در همایش منطقه ای شوراهای اسلامی شهر، روستاها ودهیاری های شهرستان های ممسنی، رستم، فراشبند و کازرون افزود: در سفر 31 فروردین ماه رئیس جمهوری و جمعی از ا عضای هیات دولت، افزون بر 400 طرح با اعتباری افزون بر یک هزار و 547 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: توسعه خطوط ریلی از جمله در مسیرهای جداگانه از شیراز به گل گهر کرمان، کازرون - خوزستان - کشور عراق و فراشبند با بهره گیری از فاینانس در دستور کار دولت قرار دارد و مقدمات این امر فراهم شده است.
رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه 31 فروردین ماه امسال در سفر به شیراز افزون بر 400 طرح در استان فارس را افتتاح کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود در این همایش که در شهرستان کازرون برگزار شد، با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: هرچه انتخابات باشکوه تر برگزار شود و مردم حضور پررنگ تری در آن داشته باشند، اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان فزونی می یابد.
رضاییان با ارائه گزارشی از تحولات اقتصادی کشور در دولت یازدهم گفت: ارتقای رشد اقتصادی به افزون بر هشت درصد و تک رقمی شدن نرخ تورم از دستاوردهای مهم سه سال و نیم گذشته است و علاوه بر این، برجام زمینه اثرگذاری ایران در سطح بین المللی و منطقه را فراهم کرده است.
سید علی نقی طبیب لقمانی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه مهم شورا در قانون اساسی گفت: از آغاز تاسیس دهیاری ها تاکنون 17 هزار و 600 میلیارد تومان برای سازندگی روستاها اختصاص یافته است که 10 میلیارد و 700 میلیون تومان آن در دولت یازدهم صورت گرفته است.
سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: در انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی، 44 روستا از 229 روستای این شهرستان با توجه به شمار داوطلبان، واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها نبودند اما در دوره پنجم که انتخابات آن 29 اردیبهشت برگزار می شود، همه روستاهای این شهرستان دارای شورا خواهند بود.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار