مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل خبرداد:

ایجاد اشتغال به بیش از ۲ هزار نفر توسط کمیته امداد استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: سال گذشته برای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در استان توسط این نهاد اشتغال ایجاد شده است.

کد مطلب: ۶۱۷۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، حسین دشتی افزود: برای ایجاد این میزان اشتغال بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ نفر خودکفا شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند گفت: بیش از ۴۰ هزار طرح اشتغال در استان در حال اجراست که ۱۴ هزار مورد آن تحت نظارت کمیته امداد استان است .

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه بلاعوض جهت احداث مسکن مددجویان صرف شده است اظهار داشت: سال گذشته ۲۵۸ مورد مقاوم سازی و احداث مسکن و یک هزار و ۱۰۰ مورد تعمیرات مسکن انجام گرفته است .

دشتی گفت: برای مددجویانی که برای ایجاد شغل طرح توجیهی مناسب ارایه دهند بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال وام ۴ درصدپرداخت می شود .

وی گفت:سال گذشته ۱۶ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان آموزشهای حرفه ای برای ایجاد اشتغال دیده و مدرک حرفه ای دریافت کرده اند .

عبدالعلی پور فرماندار نمین هم در این دیدار گفت:سال گذشته در شهرستان نمین ۹۴ نفر از مددجویان این شهرستان بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند .

وی افزود: امسال برای ۳۷ نفر از مددجویان شهرستان نمین مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد و دستگاههای اجرایی شهرستان احداث شده و تحویل داده می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار