گفت و گوی گروه سرود مدرسه نیک اندیشان ناحیه ۴ با پانا;

حمایت مدرسه دلگرمی بزرگی برای دانش آموزان مسابقات فرهنگی و هنری است

دانش آموزان شرکت کننده در رشته ی سرود مسابقات فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی حمایت مسئولان مدارس را دلگرمی بزرگی در موفقیت خود در مسابقات فرهنگی و هنری عنوان کردند.

کد مطلب: ۶۱۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

دانش آموزان مدرسه غیر انتفاعی نیک اندیشان در گفت وگو با خبرنگار پانا عنوان کردند: ما یک بار در سطح ناحیه و برای دوم بار در سطح استانی به رقابت پرداختیم که در سطح ناحیه مقام اول را کسب کردیم و امیدواریم در مرحله ی استانی نیز بتوانیم با اجرای خوب بدرخشیم.

مهتا راه نو ادامه داد: من قبلا تجربه ی این مسابقه را در سطح استانی داشتم اما با مدارس قبلی خود به این مسابقات راه یافته بودم که متاسفانه مقامی کسب نکردیم امیدوارم که این سری مقام کسب کنیم .

فاطمه شمس آذر دیگر دانش آموز مدرسه ی نیک اندیشان افزود: ما از آبان ماه تمرین خود را آغاز کردیم و دراین زمان مدیریت مدرسه راحمی با کمک هایش ما را حمایت کرد و در تمرین سرود رویا هاشمی و اکبری مارا برای سطح استانی آماده کردند و به نظرم طرح لباس ها نیز عالی است .

دانش آموز مینا پور غلام در ادامه اذعان داشت: سطح مسابقات خوب بود و تقریبا مدارسی که شرکت کرده بودند در سطح یکسانی بودند.

وی پیشنهاد داد: اگر از قبل هماهنگی های لازم برای نوبت مدارس انجام می شد تا مدرسه از صبح تا عصر اینجا منتظر نماند و از اتلاف وقت جلوگیری شود و امیدارم مدرسه ای که شایسته است مقام را کسب کند .

سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان آذربایجان شرقی از 4 اردیبهشت ماه در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز با حضور 3 هزار دانش آموز دختر و پسر آغازبکار کرد.

گفت و گو از: آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار