مدیرکل استان گیلان:

مدیران مدارس براساس سند تحول زمینه اداره مدارس را فراهم کنند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: امیدواریم مدیران دلسوز با دانش و آگاهی تخصصی زمینه های اداره مدارس را با روش های نو و تدبیر ورزی بر اساس اهداف سند تحول فراهم آورند.

کد مطلب: ۶۱۶۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، مهدی حاجتی در کارگاه علمی - آموزشی برنامه تدبیر که در دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد با تاکید بر مدیریت همراه با مسئولیت، اظهار کرد:مدیران مدارس باید با تقویت و تعامل سازنده با عوامل دخیل در امر تعلیم و تربیت به تقویت و اصلاح فرآیندهای مدیریت در جهت تحقق اهداف تعیین شده آموزش و پرورش در نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به لزوم تربیت مدیران خلاق، افزود: امیدواریم تا با تدبیر و چاره اندیشی مدیران باهوش، دلسوز، صادق و دارای قدرت تعامل،با دانش و آگاهی تخصصی زمینه های اداره مدارس را با روش های نو و تدبیر ورزی بر اساس اهداف سند تحول فراهم آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از مدیران خواست تجارب و راه حل های خود را در این زمینه در اختیار همدیگر و مسئولان ستادی قرار دهند تا از این طریق شاهد پیشبرد اهداف اجرای برنامه تدبیر در آموزش و پرورش بخصوص دوره ابتدایی باشیم.

در ادامه محمدی،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان هم در این کارگاه علمی برنامه تدبیر را مدخلی برای کیفیت بخشی به فعالیت های مدیران با محور قرار دادن فرآیندهای مهم مدیریتی در جهت ارتقاء عملکرد مدیریت مدارس ابتدایی دانست.

وی تاکید کرد:برنامه محوری - تمرکز زدایی و جلب مشارکت های گروهی و تقویت ارزیابی مستمر برنامه ها از اهداف این برنامه است.

معاون آموزش ابتدایی تصریح کرد:استان گیلان از استان های موفق در اجرای برنامه تدبیر است و در حال حاضر تعداد 600 مدرسه مجری این برنامه هستند.

محمدی اظهار امیدواری کرد تا این برنامه باعث تقویت تفکر برنامه محوری و حاکم کردن دیدگاه علمی، تخصصی و مهارتی در مدارس استان شود.

گفتنی است،این مراسم با حضور بیش از 400 مدیر مجری برنامه تدبیر در مجتمع آموزشی - رفاهی دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار و از 14 مدیر و 33 کارشناس مجری این برنامه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار