برگزاری آزمون آنلاین از سالنامه الکترونیکی گاد در قوچان

دبیر درس آمادگی دفاعی دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان با اشاره به اهميت توجه هرچه بيشتر به درس آمادگي دفاعي گفت: بايد ايجاد روحيه شهادت‌طلبي در بين دانش آموزان اولويت اول كلاس‌های درس آمادگی دفاعی باشد.

کد مطلب: ۶۱۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، اسماعیل حیران دبیر درس آمادگی دفاعی دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: اگر به تاريخ دفاع مقدس نگاه كنيم بزرگترين فرماندهان ما با توجه به ضرورت جنگ در کمترین زمانها آموزش ديده‌‌بودند، اما روحيه و انگيزه‌شان از آنها فرماندهان بزرگ براي جبهه‌هاي جنگ ساخت.بايد ايجاد روحيه شهادت‌طلبي، ايثار و از خودگذشتگي در اولويت اين كلاس‌ها باشد تا بتوان انسان‌هايي آماده براي دفاع پرورش داد و اين تنها با يادگيري سلاح و تاكتيك به دست نمي‌آيد.

وي ادامه داد‌: کلاس درس آمادگی دفاعی در حقيقت همان نشستن بر سر كلاس درس شهداست و ما بايد به خوبي قدر اين کلاسهارا بدانيم.كسي كه انگيزه‌اي براي دفاع نداشته باشد هر چقدر هم به او آموزش بدهيم كاري از پيش نخواهيم برد و آنچه كه از كلاس‌ها و دروس آمادگي دفاعي انتظار مي‌رود ترويج همين فرهنگ و روحيه ايثار و شهادت است.

حیران گفت: گروه درس آمادگی دفاعی در نظر دارد جهت افزایش سطح اطلاعات و ایجاد انگیزه مطالعه دبیران و ترویج فرهنگ و تفکر دفاعی با توجه به نمون برگ ارزشیابی مبادرت به برگزاري آزمون برخط (آنلاین) از لوح فشرده پنجمین سالنامه الکترونیکی گاد (گروه آمادگی دفاعی) ویژه دبیران این درس در دوره اول و دوم متوسطه نماید. لوح فشرده پنجمین سالنامه الکترونیکی گاد(گروه آمادگی دفاعی) به واحدهای آموزشی متوسطه­ دوره اول و دوم ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار