جلسه هم اندیشی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس چندپایه روستایی و عشایری

سومین جلسه هم اندیشی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس چندپایه روستایی و عشایری و شورای راهبری چندپایه استان ، به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان برگزارشد.

کد مطلب: ۶۱۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در این جلسه عنوان کرد: مانیازمند ایجاد فهم مشترک و تقریب نگرش در آموزش و یادگیری هستیم تا به هم آوایی و انسجام دست پیدا کنیم. عنصری که می تواند این حلقه ها را به هم متصل کند راهبری آموزشی و تربیتی است.

شهین جوانی در سومین جلسه هم اندیشی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس چندپایه روستایی و عشایری و شورای راهبری چندپایه استان که به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان برگزارشد گفت: راهبران آموزشی و تربیتی در رویارویی با چالش های بهبود یادگیری و تدریس می باید به مهارتهای ارتباطی، دانش لازم و مهارتهای فنی مجهز باشند.

وی در ادامه بر رویکردهای نظارت و راهبری آموزشی تحولی در مدارس چندپایه اشاره نمود و افزود اولین گام در نظارت تحولی ، نظارت بالینی می باشد که لازم است توسط راهبران به طور جدی دنبال شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد : ایجاد محیطی پویا و بانشاط در مدارس چندپایه ، پیگیری امورتارکین تحصیل، دانش آموزان تکرارپایه و بازمانده از تحصیل در روستاها و مناطق صعب العبور از دیگر مواردی بود که ایشان پیگیری و اقدام لازم را تاحصول نتیجه از سوی راهبران خواستار شد.

خاطرنشان می گردد در پایان این همایش ازفعالیتهای راهبران آموزشی و تربیتی استان، با اهدای لوح ، تقدیر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار