مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبر داد:

اشتغال سه هزار نفر با اجرای طرح تکاپو در استان اردبیل

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طرح تکاپو با حضور وزیران تعاون،کار ورفاه اجتماعی و ارتباطات وفناوری اطلاعات در هفته آینده در اردبیل عملیاتی شده و با اجرای آن زمینه اشتغال سه هزار نفر در این استان فراهم می شود.

کد مطلب: ۶۱۶۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه شورای هماهنگی دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در اردبیل افزود: این طرح یکی از طرح های اشتغال زا در کشور است که علاوه بر توسعه کارآفرینی زمینه اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز فراهم می شود .
وی اضافه کرد: دولت تدبیر وامید اشتغال جوانان را در اولویت کاری خود قرار داده ومدیران دستگاههای اجرایی هم مصمم هستند تا سیاست ها و برنامه های اشتغالزایی تحقق یابد .
رحیمی با اشاره به تهیه طرح سند اشتغال استان افزود: این طرح در استان مصوب شده وقرار است تا اواخر اردیبهشت ماه سند اشتغال تهیه شود .
وی همچنین از اشتغال چهارهزار و 540 نفر در سال 95 در استان خبر داد وگفت: این تعداد از طریق کاریابی های استان جذب کار شدند .
رحیمی بااشاره به توجه ویژه دولت به اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی افزود: امسال توجه ویژه ای به فارغ التحصیلان دانشگاهی از سوی دولت صورت می گیرد بطوریکه به کارخانه ها وواحد های تولیدی اعلام شده اگر نیروهای خود را ازمیان این افراد انتخاب کنند مشوق های لازم در ارتباط با بیمه برای آنها اعمال خواهد شد .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل درخصوص واگذاری مسکن مهر به کارگران افزود: تا کنون از 12 هزار و 500 واحد مسکن مهر 10 هزار و 700 واحد به کارگران واگذار شده و بقیه هم تا خرداد ماه سال جاری به متقاضیان واگذار خواهد شد .
رحیمی از برگزاری همایش کارگری در اردبیل خبر داد وگفت: این همایش نهم اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار و از کارگران نمونه استان تجلیل می شود .
وی دیدار با خانواده های شهدای کارگر، دیدار با امام جمعه اردبیل ، غبار روبی مزار شهدا و جشن کارگری را از جمله برنامه های هفته کارگر دراردبیل عنوان کرد .
رحیمی افزود: کارگران قشر زحمتکش جامعه هستند که باید برای رفاه حال آنها اهتمام ویژه ای صورت بگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار