اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه دو شهرداری اراک

مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت: در راستای رفع مشکلات شهری، ایجاد آبادانی و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان اجرای عملیات عمرانی در سال جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۶۱۵۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مرادی افرود: در این راستا عملیات بهسازی جداول به متراژ حدود 150 متر طول در کوچه ربیعی واقع در خیابان جنت اجرایی شد.

وی ادامه داد: این عملیات شامل تخریب جداول فرسوده از نوع کتابی و اجرای جدول‌گذاری جدید از نوع تک جدول به طول تقریبی 25 متر طول با اجرای 10 تن آسفالت جهت ترمیم کنار جداول و جمع‌آوری و حمل 5 کامیون نخاله صورت گرفت.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک بیان کرد: همچنین جدول‌گذاری در خیابان میثم به صورت کانیو و به طول تقریبی 50 متر طول با جمع‌آوری و حمل 12 کامیون نخاله انجام شد.

مرادی اجرای جدول عرضی به طول تقریبی 75 متر طول در خیابان 15 متری اسلام واقع در 30 متری کوی امام علی (ع)، با اجرای آسفالت به مقدار حدود 20 تن را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

وی اضافه کرد: آسفالت کوچه 12 متری هنرستان واقع در 30 متری کوی امام علی (ع) با حدود 750 تن آسفالت، 40 کامیون زیرسازی و نیز اجرای بیس به مقدار 15 کامیون از دیگر اقدامات عمرانی اجرایی بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار