معاون آموزش ابتدائی اداره کل :

طرح تدبیر مانند چتری است که همه برنامه های دوره ابتدایی را پوشش می دهد

شهین جوانی ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل در نشست ارزیابان طرح تدبیر گفت : طرح تدبیر مانند چتری است که همه برنامه های دوره ابتدایی را پوشش می دهد .

کد مطلب: ۶۱۵۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ؛ جوانی ، معاون آموزش ابتدایی استان در جلسه ارزیابان طرح تدبیر ضمن تشکر از زحمات مدیران و دست اندرکاران عوامل تدبیر موفقیت در این برنامه را مدیون تلاش های خالصانه همکاران دانست.

وی گفت: تدبیر مانند چتری است که همه برنامه های دوره ابتدایی را پوشش می دهد و ان شاءا... در سال آتی مشکلات سامانه ای آن نیز مرتفع خواهد شد . وی مسأله شناسی را لازمه برنامه ریزی دانست و ادامه داد به دنبال شفافیت مسأله باید به تحلیل آن پرداخت و راه حل ارائه نمود . جوانی در ادامه خلاقیت را کلید کیفیت دانست و اذعان داشت آنچه لزوم خلاقیت است، انجام فعالیت ها و کارها به شکل تیمی و مشارکتی می باشد .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مدرسه را مکانی برای تمرین مهارت های زندگی و اجتماعی دانست و خودارزیابی ، خودنقدی و خودپرسشگری را از ویژگی های این مدارس برشمرد . همچنین توجه به فرهنگ گفتگو و نقد را مورد تأکید قرارداده و افزود: موفقیت 80% کارهایمان برمبنای 20% تفکر و برنامه ریزی است که تفکر را با ایجاد سوال می توان آموزش داد . در ادامه جلسه هر یک از مدیران درخصوص راه کارهای توانمند سازی همکاران مدیر از جمله برگزاری کارگاه ،دیدارهای آموزشی، ارائه تجربیات و ... صحبت نمودند . در پایان از زحمات ارزیابان تدبیر ، تقدیر صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار