برپایی نمایشگاه خطرسنجی سکته های قلبی،مغزی و سرطان در گیلان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری نمایشگاه خطر سنجی سکته های قلبی ، مغزی و سرطان در 12 شهرستان استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۴۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،محمدرضا نقی پور گفت: این نمایشگاه از اول اردیبهشت به مناسبت آغاز هفته سلامت و با هدف شناسایی افراد مستعد ابتلا به سکته های قلبی، مغزی و سرطان در 12 شهرستان استان گیلان به مدت یک هفته دایر می شود.
وی اظهار داشت: نمایشگاه یاد شده، در مرکز بهداشتی درمانی شماره پنج رشت، سالن اجتماعات کانون کوثر اداره آموزش و پرورش رودسر، مرکز بهداشت شهرستان بندرانزلی، مرکز بهداشتی درمانی شهید محمدزاده آستارا، مرکز بهداشت آستانه اشرفیه و سالن اداره ارشاد شهرستان لاهیجان دایر می شود.
وی بیان داشت: این نمایشگاه در مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شماره یک صومعه سرا، سالن اجتماعات بیمارستان غدیر سیاهکل، سالن اجتماعات مرکز بهداشتی شهرستان رودبار، سالن اجتماعات مرکز بهداشت لنگرود، سالن نمایشگاه های دائمی سازمان ارشاد اسلامی و مرکز بهداشتی درمانی شماره سه شهری و روستایی فومن نیز برپا می شود.
نقی پور تصریح کرد: در نمایشگاه یاد شده ، دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان در زمینه ارتقاء سواد سلامت و ارایه اطلاعات لازم به مردم در زمینه سکته های قلبی، مغزی و بیماری سرطان در قالب بروشور و بولتن های آموزشی به معرض نمایش گذاشته می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه کارشناسان با تجربه برای انجام مشاوره های لازم به مراجعه کنندگان در رابطه با سکته های قلبی، مغزی و بیماری سرطان و پرکردن فرم ها در این زمینه افراد پرخطر را شناسایی کرده و در صورت نیاز به ادامه درمان آنان را به مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی معرفی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار