مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

میزبانی از 1100دانش آموز قرآنی در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت با حضور1100دانش آموز و 400 نفز از عوامل اجرایی، داوران و ناظران وزارتی برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۱۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری استان اظهار داشت: مسابقات قرآن، نماز و عترت در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می گردد و استان اردبیل میزبان مسابقات پژوهشی شامل رشته های تفسیر قران، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: میزبانی مسابقات قرآن فرصتی است تا این رویداد مهم قرآنی و فرهنگی در سطح جامعه رواج یافته و جریان سازی شود.

وي تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نهادها و دستگاه های اجرایی استان در جهت برگزاری مطلوب و شایسته این مسابقات مد نظر بوده و جلسات متعددی با نمایندگان ادارات مرتبط برگزار شده است.

ناصری با اشاره به مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: استان اردبیل با توجه به سوابق دینی و مذهبی از ظرفیت های خوبی برخوردار است و می تواند افراد شایسته ای را برای شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی آماده نماید .

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برنامه ریزی و اجرایی انجام شده در سطح استان، خاطر نشان ساخت: استان اردبیل با آمادگی کامل پذیرای دانش آموزان نخبه قرآنی از سراسر کشور بوده و در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار