برگزاری بیستمین جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علمی کاربردی در اراک

بیستمین جشن ازدواج دانشجویی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اراک در کانون امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۴۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مشاور دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اراک در این جشن گفت: زن و شوهر باید نسبت به هم محبت، احترام و تعهد داشته باشند.

حجت الاسلام مجد با اشاره به وجود سنت های موجود و اینکه باید در اجرای سنت ها شرایط موجود را در نظر گرفت افزود: در برخی مواقع فضای سنتی بیش از حد پررنگ می شود و در جایی که باید این فضا پررنگ باشد کمرنگ است و این مهم نقص محسوب می شود.

وی ادامه داد: به لحاظ سنتی برخی باورهای غلط مبنی بر مطرح نکردن احساسات و حرف های خودمان به دیگران داریم و فکر می کنیم باید آنها را پشت حجابی مطرح کنیم که در برخی مواقع همین امر، افراد را دچار سوء تفاهم و مشکل می کند.

مشاور دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اراک بیان کرد: در مورد مسائل خودمان نیز این ماسک وجود دارد لذا باید به این موضوع توجه ریشه ای کنیم .

حجت الاسلام مجد ابراز داشت: همسران باید زمانی را برای حرف زدن اختصاص دهند و طی جلسات هفتگی مسائل و مشکلات یکدیگر را بشنوند و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: کنترل عصبانیت، گوش دادن فعال و ابراز احساسات از مواردی است که رضایتمندی را در زندگی زناشویی چند برابر می کند.

در این مراسم 68 زوج دانشجو مراسم ازدواج خود را جشن گرفتند و برای آنها برنامه های شاد و متنوعی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار