مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی:

تحقق اهداف سند چشم انداز 1404 اولویت اصلی فعالیتهای کانون می باشد

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف سند چشم‌انداز کانون در سال 1404 تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۱۴۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده در اولین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان در سال 96، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه فعالیت‌های کانون استان در سال 96 یکی از راه‌های افزایش کیفی این‌فعالیت‌ها را ایجاد انجمن‌های تخصصی ادبی و هنری برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد .

مدیر کل کانون استان با اشاره به موارد مصوب در سند چشم‌انداز 1404 کانون به ویژه در زمینه افزایش مراکز فرهنگی هنری و تعداد مخاطبان بهره‌مند از فعالیت‌های کانون تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف این برنامه استفاده خواهیم کرد .

وی توجه به افزایش کیفی و کمی کارگاه‌های ویژه تابستان را مورد تاکید قرارداد و با اشاره به موفقیت کانون آذربایجان شرقی در سال گذشته در این خصوص تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که این روند روبه‌رشد تداوم یابد .

یوسف زاده تحقق اهداف فرهنگی هنری سند چشم انداز توسعه را از وظایف مهم کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و گفت: باید در سال جاری بیش از گذشته برنامه های خود را در این راستا عملی کنیم .

گفتنی است در اولین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان، برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین گردهمایی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری استان، بررسی شیوه‌‌نامه راه‌اندازی انجمن ادبی و نحوه برپایی کارگاه‌های فصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار