مراسم افتتاحیه سفر عهدنامه عفاف و حجاب با عنوان«یه حس خوب»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل گفت:یه حس خوب تعابیر و تفاسیر متفاوتی دارد و هرکس از زوایای به آن نگاه می کند در گام اول باید دید چقدر به ذات اقدس حق نزدیک شده ایم و سپس زندگی ائمه را اعم از قول و فعل و رفتار مورد ارزیابی قرار و سرلوحه زندگمان قرار دهیم .

کد مطلب: ۶۱۳۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،مراسم افتتاحیه سفر عهدنامه عفاف و حجاب با عنوان«یه حس خوب» جهت زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س ) و مسجد جمکران با حضور عرب عامری مدیرمنطقه ،کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران، سردار ذوالقدر جانشین فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) ،سرهنگ مرادی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه محمدرسوالله (ص)، سرهنگ سالارکیا فرمانده ناحیه مقاومت شهید بهشتی ،معاونین اداره ، مدیران مدارس و دختران دانش آموز اعزامی به سفر، در سالن شهید آوینی منطقه برگزارگردید . در ابتدای جلسه سرهنگ مرادی ضمن خیرمقدم به حاضرین با ارائه گزارش آماری از فعالیت های انجام شده در این خصوص به اهداف برپایی این اردوهای یک روزه در جهت ارتقا و تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس ،پاسخ به سوالات و ابهامات دانش آموزان با حضور کارشناسان مذهبی اشاره نمود.

در ادامه سردار ذالقدر چنین همایش ها را برقراری ارتباط عاطفی و معنوی دانش آموزان و آشنایی هرچه بیشتر با شبکه های تبلیغاتی فرهنگی با موضوعات حجاب و عفاف بیان نمودند .

در ادامه این همایش کریمی اهداف عمده این اردو را آشنا شدن آینده سازان این مرز و بوم با زندگی و سیره حضرت معصومه (س) و آشنای با فرهنگ مهدویت عنوان نمود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل افزود : یه حس خوب تعابیر و تفاسیر متفاوتی دارد و هرکس از زوایای به آن نگاه می کند در گام اول باید دید چقدر به ذات اقدس حق نزدیک شده ایم و سپس زندگی ائمه را اعم از قول و فعل و رفتار مورد ارزیابی قرار و سرلوحه زندگمان قرار دهیم .

اهداف عالیه این طرح استماع کلام و رهنمود های مقام معظم رهبری ،احترام به بزرگترها و والدین و کمک به دیگران است و این حس خوب زمانی ایجاد می شود که مهارت های رفتاری داشته و با شناسایی نقاط ضعف و قوت ارتقا یابد و با استفاده مطلوب از فرصت ها در مسیر کمال انسانی گام برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار