همکاری فریدون آسرایی و فرزاد فرزین در موسیقی سریال عاشقانه

آسرایی با اشاره به آغاز تولید سری جدید برنامه موسیقایی شب کوک از همکاری با فرزاد فرزین برای تولید قطعه ای مشترک برای سریال "عاشقانه" سخن گفت.

کد مطلب: ۶۱۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ گفت: من صحبت‌های تهیه کننده برنامه تلویزیونی "شب کوک" را نقل می‌کنم که بر این اساس قرار است سری جدید این برنامه خرداد ماه و پس از انتخابات ساخته شود.

وی ادامه داد: عنوان این برنامه تغییر کرده و جای خود را به "آوا نو" داده است و قرار است در شکلی جدید و با حال و هوای متفاوت روی آنتن برود.

خواننده آلبوم"خاطرات گمشده" تصریح کرد: البته عوامل برنامه "شب کوک" هم اکنون مشغول تولید برنامه ای با نام "گپ کوک" هستند که طبیعتا یک تهیه کننده نمی‌تواند دو برنامه را به صورت همزمان پیش ببرد اما بر اساس صحبت‌های صورت گرفته اگر تولید سری جدید آغاز شود،‌ بنده هم به عنوان داور حضور دارم.

وی افزود: تصور می کنم همان گونه که از نام "گپ کوک" برداشت می‌شود ،‌این برنامه بیشتر بر محور گفت و گو و گپ می‌چرخد و از این جهت با برنامه موسیقایی "شب کوک" تفاوت‌هایی دارد.

آسرایی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: زمانی که در خارج از کشور به سر می‌بردم ، پیامی از بابک زرین دریافت کردم که در آن از من برای خواندن در سریال "عاشقانه" دعوت کرده‌بود.

وی توضیح داد: پیشتر و در زمینه چند قطعه موسیقی با زرین فعالیت داشتم و حتی به یاد دارم یکی از این همکاری‌ها در آلبومی شکل گرفت که بنده و چند خواننده دیگر حضور داشتیم و این آلبوم برای صدا و سیما تولید شده بود.

خواننده آلبوم "غریبه" یادآور شد: دوستی من و بابک زرین باعث همکاری دوباره ما در سریالی با عنوان "عاشقانه" شد که بنده تیتراژ پایانی این اثر را خواندم.

وی همچنین گفت: قرارداد برای این پروژه به گونه ای است که علاوه بر تیتراژ،‌ در بخش‌هایی از این سریال نیز باید قطعه هایی را اجرا کنیم و در همین راستا قطعه ای با عنوان "گیسو" را خوانده بودم که بیشتر برای معرفی سریال از آن استفاده شد.

این خواننده موسیقی پاپ تصریح کرد: همچنین قطعه ای را به صورت مشترک با فرزاد فرزین اجرا کرده‌ام که تصور می کنم به صورت کلیپ در بین سریال و در قسمت پنجم این اثر در چند روز آینده، روانه بازار می‌شود .

وی همچنین اظهار کرد: در روند فعالیت برای تیتراژ سریال "عاشقانه" با یک ترانه سرای جوان آشنا شدم که آثار بی نظیری دارد و امیدوارم از این پس ،‌ بیشتر بتوانم با او همکاری داشته باشم.

خواننده آلبوم "عشق یعنی" خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از سریال "عاشقانه" را دیده‌ام و آنطوری که شنیده‌ام،‌ به دلیل حضور چهره‌های مشهور سیما در این سریال ، مردم استقبال خوبی از این اثر داشته‌اند.

گفتنی است، جدیدترین آلبوم فریدون آسرایی با عنوان "عشق یعنی" در زمستان سال 1393 در اختیار مخاطبان این هنرمند قرار گرفت.

منبع:میزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار