ایوانکوویچ:

برای پیروزی می جنگیم/ماشین سازی را دست کم نمی گیریم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل ماشین سازی داریم ولی ما برای کسب عنوان قهرمانی می جنگیم.

کد مطلب: ۶۱۳۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، برانکو ایوانکوویچ عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی و پرسپولیس تهران در تبریز با بیان این که پرسپولیس گزینه اصلی قهرمانی است، اظهار داشت: چون در خانه حریف بازی می کنیم بازی سختی است ولی ما برای کسب عنوان قهرمانی می جنگیم.

وی افزود: فرقی ندارد حریف ما در بازی فردا استقلال باشد یا ماشین سازی ما با تمام قوا به میدان می رویم ولی نباید فشاری روی بازیکنانم به خاطر قهرمانی باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به بازی رفت مقابل ماسین سازی ادامه داد: ماشین سازی در زمین بسیار بهتر از وضعیتش در جدول است و این تیم را دست کم نمی گیریم.

ایوانکوویچ در خصوص سامان نریمان جهان و اینکه چرا وی فقط ۲۰ دقیقه در نیم فصل بازی کرده است، گفت: سامان نریمان جهان وقتی که بعد از نیم فصل به ما ملحق شد یک ماهی بود که مصدومیت داشت و تمرینی انجام نداده بود و همچنین زمان می برد تا با بازیکنان دیگر هماهنگ شود.

وی با بیان اینکه سال آینده نیز در خدمت پرسپولیس هستم، گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و سال آینده هم باید در اینجا بمانم.

برانکو سپس به احتمال بارانی بودن تبریز در روز بازی اشاره کرد و گفت: هر شرایطی پیش بیاید قطعاً در کیفیت بازی تأثیرگذار است ولی به هرحال این شرایط برای هر دو تیم برابر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار