حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در رودسر

جلسه مدیران مدارس شهرستان رودسر با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان گیلان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۲۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،این جلسه ،که در کانون فرهنگی تربیتی شهید جعفریان برگزار شد ، حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان ضمن تبریک سال نو با اشاره به نام گذاری سال جدید به عنوان سال تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری ، اظهار نمود : آموزش و پرورش می تواند در تولید نیروی انسانی کارآمد و ترویج گفتمان تولید و اشتغال و توجه بیش از پیش به هنرستانها برای ورود به عرضه تولید بسیار مفید موثر واقع شود.

حاجتی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری ، حضور حداکثری در عرضه انتخابات را وظیفه همگانی دانست و تأکید نمود همه باید از حق قانونی خود در انتخابات استفاده نمایند و خودشان بر سرنوشت خود حاکم شوند.

حاجتی در ادامه با تبیین مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور در سالهای اخیر از اهتمام دولت برای حل مشکلات آموزش و پرورش خبرداد و افزود : با تلاش و توفیقات دولت وبهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور در سال گذشته قسمت اعظم مطالبات همکاران که مربوط به سالهای گذشته بود ، پرداخت شده است.

در ابتدای این جلسه احمدی مدیر آموزش وپرورش رودسر با ارائه گزارش از عملکرد این مدیریت در سالهای اخیر از تلاشها و حمایت های دولت تدبیر و امید برای ارتقاء سطح کیفی برنامه های آموزشی و تربیتی دانش آموزان احقاق حقوق همکاران تقدیر کرد.

در این جلسه یکی از مدیران مدارس به بیان وضعیت فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس و انتظارات این مدیران از مسئولان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار