با هدف رشد فکری و اخلاقی مددجویان انجام شد:

امضای تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد وحوزه های علمیه آذربایجان شرقی

با هدف رشد فکری و اخلاقی مددجویان تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و حوزه های علمیه استان آذربایجانشرقی امضا شد.

کد مطلب: ۶۱۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

درخواست به موقع جهت تامین مربیان همراه اردوهای فرهنگی،همکاری در برگزاری مراسم،جلسات و نمایشگاه مشترک در طول سال،پشتیبانی برای برگزاری کلاس های قرآنی و مذهبی برای خانواده های تحت حمایت و اطلاع رسانی در خصوص استفاده از توانمندی های حوزه های علمیه از مهمترین تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.

حوزه علمیه،کلاسهای اعتقادی،بالندگی فکری،اردو،مربیان فرهنگی،مراسم،تفاهم نامه،استعدادهای دینی مددجویان

محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد و حجت الاسلام علی انتظاری مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی به منظور آموزش و تربیت دینی و قرآنی مددجویان تحت حمایت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تحقق سبک زندگی دینی و اسلامی بر عهده همه است، گفت: تفاهم نامه بین این نهاد و حوزه های علمیه استان با موضوع مشارکت در تامین استاد و مربیان همراه اردو، طراحی و اجرای فعالیت های آموزشی اعتقادی و معنوی برای خانواده های تحت حمایت منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در هشت ماده و به مدت نامحدود منعقد شده است، افزود: توسعه و تعمیق فرهنگ و آموزه های انسان ساز قرآن و سنن اسلامی و انقلابی با رویکرد آموزشی و تربیتی،شناسایی و پرورش استعدادهای دینی در بین خانواده های تحت حمایت و بهره مندی نظام یافته از پتانسیل های حوزه های علمیه و کمیته امداد به عنوان دو نهاد در جهت رشد و بالندگی فکری،اخلاقی و رفتاری در بین مددجویان از اهداف این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: درخواست به موقع جهت تامین مربیان همراه اردوهای فرهنگی،همکاری در برگزاری مراسم،جلسات و نمایشگاه مشترک در طول سال،پشتیبانی برای برگزاری کلاس های قرآنی و مذهبی برای خانواده های تحت حمایت و اطلاع رسانی در خصوص استفاده از توانمندی های حوزه های علمیه از مهمترین تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.

کلامی اظهار کرد: معرفی اساتید و مربیان مجرب با توجه به کلاس های آموزشی مورد نیاز کمیته امداد،تامین مربی همراه برای اردوهای فرهنگی،همکاری در برگزاری کلاسهای اعتقادی و مذهبی برای خانواده های تحت حمایت و حمایت از پایان نامه های حوزوی و تالیفات مددجویان در حوزه مباحث دینی از مهمترین تعهدات حوزه های علمیه استان در این تفاهم نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار