مدیرآموزش وپرورش ناحیه۳کرج خبر داد :

درخشش دانش آموزان ناحیه3کرج در دومین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا

خبرگزاری پانا : مدیرآموزش وپرورش ناحیه3کرج از درخشش دانش آموزان این ناحیه در دومین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا خبر داد .

کد مطلب: ۶۱۲۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ؛ دومین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با شرکت بیش از 1200 دانش آموز از 25 استان کشور در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار شد .

رستمی مدیرآموزش وپرورش ناحیه3کرج با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با هدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان سراسر کشور و با همکاری وزارت آموزش و پرورش و حمایت بیش از ۷۰ نهاد و سازمان های علمی و رسانه ای در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار گردید .

رستمی افزود: جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در چهار محور کلی برگزار شد که دانش آموزان متوسطه این ناحیه در بخش فیلم کوتاه داستانی،عمران وسازه و رشته های هوافضا رتبه های برتر را برای البرز به ارمغان آوردند

وی گفت: دانش آموزان نیروهای بالقوه ی علمی وفنی و عناصر تعیین کننده در رشد و بالندگی کشور می باشند و در آینده با ورود به دانشگاه ها نقش عمده ای را در پیشرفت‌های علمی ، پژوهشی کشور خواهند داشت و شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و هدایت آنها در این مسیر می تواند سرمایه گذاری هوشمندانه ای در جهت ساخت آینده کشور باشد .

مدیرناحیه3کرج درادامه با اشاره به موفقیت های دانش آموزان این ناحیه دراین جشنواره گفت: در بخش ایده نوین فیلم کوتاه دانش آموزان: نگین نوری، فرنگیس تک دهقان، سارا غفاری ودر رشته نجوم فرنگیس تک دهقان، گلینا شاهرخی و فرنوش مومنی از دبيرستان متوسطه دوم نمونه دولتی فاطمه الزهرا (س)به ترتیب مقام برگزیده ورتبه سوم این جشنواره ملی را به دست آوردند .

رستمی تصریح کرد: در رشته فیزیک دانش آموز کوثر شورگشتی از دبيرستان متوسطه دوم فرزانگان٣ مقام سوم و سوگند عبدی ، مهرانه مهنام ،آیدا خاورزاده ویاسمن بلیلی در رشته سازه های ماکارونی از دبیرستان غیر دولتی جامی مقام دوم این جشنواره را کسب نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار