برگزاری همایش آموزشی انگیزشی دوره متوسطه دوم فیروزه

با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش و رئیس اداره آموزش متوسطه دوره دوم متوسطه نظری اداره کل همایش آموزشی انگیزشی ویژه مدیران و دبیران مقطع متوسطه دوره دوم شهرستان فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۱۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، در این همایش که قریب 170 نفر از همکاران شاغل در دوره دوم متوسطه آموزشگاه های شهرستان شرکت داشتند، حیدری؛ معاون آموزشی ضمن خیرمقدم و اظهار خرسندی از حضور مومنی ، به ارائه گزارشی از توفیقات سال گذشته تحصیلی پرداخت و هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء انگیزش معلمان در راستای تلاش کیفی و کیفیت بخشی آموزشی و حضور رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری را عامل تطبیقی سودمندی برای آموزش و پرورش فیروزه قلمداد نمود.

مومنی، سخنران و میهمان ویژه این همایش نیز در بخش آغازین سخنانش بیان داشت: آینده متعلق به متخصص های غیرممکن است . متخصص غیر ممکن شخصی است با استعدادی که در نوبه ی خود کم نظیر است . مثل دکتر حسابی ها ، پروفسور سمیعی ها ، مثل همان خیاط ، موسیقی دان ومدیری بی نظیر که اینها در زمان خود استعداد خود را درست شناخته اند . ما معلمان و اولیا باید درست استعداد دانش آموزمان را کشف کرده وبه درستی هدایتش کنیم . پس سعی کنیم متخصص غیر ممکن درون دانش آموزانمان را کشف کنیم .

وی در عین بیان خاطرات و تجربیات غنی خویش از آموزش و پرورش های کشورهای اروپایی، خاطرنشان کرد:کشف متخصص غیر ممکن دانش آموزان نیاز به آشنایی با هوش های چند گانه از جمله هوش طبیعی ،هوش ریاضی،هوش کلامی، هوش شنوایی ،هوش مکانی و هوش میان فردی دارد که این رسالت معلمان و مربیان را بسیار مسئولانه و مهم می نماید.

مومنی در بخش پایانی، بیاناتش تصریح نمود: تمام معلمان قدرتمند در قالب شخصیتی چهار ضلعی ازنوعی بینش ،دانش ، روش و منش و گفتاری سود می برند که همین عوامل است که در نهایت به سوق معلم به سوی آموزش دانش آموزان، شکوفایی متخصصان غیرممکن درون دانش آموزرقم خواهد خورد.

شایان ذکر است اجرای برنامه موسیقی زنده، پخش نماهنگ از فعالیتهای آموزشی آموزشگاه های شهرستان و پذیرایی پایانی از دیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار