در دومین جشنوارهملی دانش آموزی ابن سینا:

دانش آموزان ناحیه 1 کرج افتخار آفرینی کردند

دانش آموزان پژوهش سراي معلم ناحيه ١ كرج در بخش هاي مختلف دومين جشنواره ملي دانش آموزي ابن سينا در پردیس شمالی دانشگاه تهران، به 19عنوان برتر این مسابقات نائل گشتند.

کد مطلب: ۶۱۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار افتخاری پانا از البرز،دومین مسابقات جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا که در تهران با حضور 25استان کشور برگزارشد دانش آموزان عضو پژوهشسرای دانش آموزی ناحیه 1کرج با حضور مقتدرانه خود 19عنوان برتر این مسابقات را از آن خود کردند.
در اين جشنواره كه ١٧ و ١٨ فروردين ٩٦ با حضور دانش آموزان ٢٥ استان كشور و حمايت حدود ١٠٠ نهاد و سازمان مرتبط از جمله وزارت آموزش و پرورش ، دانشگاه تهران ، دانشگاه اميركبير، دانشگاه علوم پزشكي تهران ، سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان و .. در پرديس شمالي دانشگاه تهران برگزار شد، دانش آموزان عضو پژوهش سراي معلم با كسب ١٩ رتبه برتر خوش درخشيدند ..
مدارس حائز رتبه در این مسابقات

دبيرستان دوره اول متوسطه شهید تيمسار فلاحى ناحيه ١

دبيرستان دوره دوم فرزانگان يك ناحيه ١

دبيرستان نمونه دولتی فاطمه الزهرا ناحيه ٣با مشاركت پژوهش سراي معلم ناحيه ١

دبيرستان سلطانی یک ناحيه ١

مدرسه سرآمد شهريار با مشاركت پژوهش سراي معلم ناحيه ١ كرج

دبيرستان شرافت ناحيه 1

دبيرستان دوره دوم فرزانگان٣

دبيرستان جامی ناحيه ٣ با مشاركت پژوهش سراي معلم ناحيه ١

و از دبيرستان دخترانه هیات امنایی رهبرناحيه ١مقام دوم مهديه تقيانى و فاطمه بهرامپور در علوم زيستی

با راهنمایی اساتید و اعضای تیم پژوهشی پژوهش سراي معلم ناحيه ١ سرکار خانمها مهسا امین صالحی، رقیه حیدری، فرشته ایمانی فر و آقای علی ملکی موفق به کسب این عنواین برتر کشوری شدند.

مدیریت دبیرستان دخترانه هیِات امنایی رهبرنیز در مصاحبه با خبرنگار پانا ضمن عرض تبریک سال نو و یادآوری نزدیک شدن به امتحانات میان ترم دوم از این دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و اضافه کرد: این درخشش حاصل تلاش های مکرر این دانش آموزان وپیگیری مداوم اولیای آنان می باشد و امیدواریم هرساله شاهد درخشش بیشتری از دانش آموزان این استاندر عرصه های علمی کشوری و جهانی باشیم .
خبرنگار افتخاری پانا: ساینا نیک پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار