نمایش بزرگراه با حضور پیشکسوتان تئاترایران افتتاح شد

نمایش بزرگراه با نویسندگی وکارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی ، شب گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان تئاترایران افتتاح شد.بهزاد فراهانیدر این مراسم گفت: پرداختن به شهدا توسط جامعه تئاتر ایران مایه مباهات ماست

کد مطلب: ۶۱۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ دراین مراسم که با حضور جمع کثیری از علاقمندان و مخاطبان هنرنمایش درتماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برگزار گردید بهزاد فراهانی ،آتش تقی پور ،عزت الله رمضانی فر ،بابک نوری و نقی سیف جمالی حضور داشتند.

بهزاد فراهانی هنرمند برجسته سینما تئاتر و تلویزیون در آغاز این نمایش گفت: مایه فخر و مباهات جامعه تئاترایران است که جوانانی با همت و پشتکار بالا و با کمترین امکانات مادی درباره غرورافرینان و افتخارافرینان میهن و کشورمان هنرنمایی می کنند.

وی از اهالی تئاترو عموم مردم و مخاطبین دعوت کرد تا از نزدیک به تماشای این نمایش بنشینند و از فعالیت جوانانی که در این عرصه حضور دارند حمایت کنند.

دراین نمایش که توسط انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس تولید گردیده است ابوالفضل حاجی علیخانی(نویسنده و کارگردان و بازیگر) صادق توکلی ، علی گل زاده ، بهمن روز بهانی ، حسین پرستار، ناصرپژنگ،محمد رضا چاپاریان،خسرو امیری،جمال فوادیان،مجید علم بیگی،مریم عسگری، شقایق فتحی ،کتایون سبحانی،میلاد صیادی،زهرا احمدی (بازیگران) و حامد ناوشکی(نریتور) همکاری می کنند.

گفتنی است دراین مراسم برای نخستین بار و با هدف حمایت از محیط زیست ، ماهی های قرمز مراسم عید باستانی نوروز به صورت نمادین در طبیعت رها گردیدند.

این نمایش فروردین و اردیبهشت سال 96 از ساعت 19و در تماشاخانه سرو واقع در میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی ابتدای خیابان شهید فلاح پور پلاک 1 پذیرای علاقمندان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار