استاندار اردبیل:

موج تولید و اشتغال در استان اردبیل ایجاد می شود

استاندار اردبیل گفت: امسال بنام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده که تلاش می شود موج اشتغال و تولید در این استان ایجاد شود.

کد مطلب: ۶۱۰۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: برای تحقق شعار امسال باید تمام مدیران دستگاههای اجرایی فعالیت خود را بیشتر کرده و با بررسی مشکلات به رفع موانع تولید در استان اقدام شود .
وی با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید رفع بیکاری در کشور است گفت: این دولت برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان گام موثری را برداشته و مطابق این رویکرد مدیران دستگاههای اجرایی باید تولید و اشتغال را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند .
استاندار اردبیل خواستار رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی شد و افزود: برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود اقدام موثر در استان صورت گرفته اما لازم است بیش از گذشته برای بررسی مشکلات واحدهای تولید ورفع موانع تولید تلاش کرد .
خدابخش با بیان اینکه موانع تولید مخل تولید است افزود: برای اشتغال زایی در استان باید گره های کور اقتصادی با تعدیل دیدگاهها و رویکردهای اقتصادی باز بشود .
وی سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان را ضروری دانست و گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری در زمینه های مختلف بویژه کشاورزی و گردشگری افزایش یافته اما لازم است برای رونق گردشگری استان و افزایش مدت اقامت گردشگران تورگردانی در این استان شکل بگیرد .
استاندار اردبیل اضافه کرد: با راه اندازی تورگردانی در استان بویژه تور خارجی می توان تحول عظیمی را در گردشگری ایجاد کرد .
خدابخش قابلیت ها و مزیت های گردشگری استان اردبیل را قابل توصیف دانست و افزود: سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری و احداث هتل ها و رستوران ها دارند مورد حمایت قرار می گیرند .
وی از مدیران بانک ها خواست با حمایت از سرمایه گذاران از ارائه تسهیلات بانکی به آنها دریغ نکنند .
گفتنی است:در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی درباره رفع موانع واحدهای تولیدی گزارش دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار