10 روستای شهرستان بهشهر آب آشامیدنی ندارد

فرماندار بهشهر گفت: عدم وجود آب آشامیدنی در بیش از ۱۰ روستای این شهرستان از معضلات روستاهای این منطقه به شمار می‌آید.

کد مطلب: ۶۱۰۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سیدخالق سجادی در نخستین نشست قرارگاه پيشرفت و آبادانی شهرستان بهشهر که با حضور فرمانده سپاه کربلا و مسئول بسیج سازندگی استان برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌های روستایی بهترین فرصت برای توسعه و ایجاد اشتغال هستند، اما متاسفانه ظرفیت‌های موجود در روستاها به‌خوبی استفاده نشده است و این درحالی است که می‌توان با شناسایی و بهره‌برداری صحیح از این ظرفیت‌ها به توسعه همه جانبه مناطق روستایی کمک کرد.

نماينده عالی دولت در شهرستان به وضعیت روستاها در شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 7 روستا در شهرستان بهشهر از وضعیت جاده‌ای خوبی برخوردار نیستند و راه ارتباطی آنان کاملاً خاکی و حتی زیرسازی نیز انجام نشده است. عدم وجود آب آشامیدنی در بیش از ۱۰ روستا در این شهرستان از دیگر معضلات روستاهای این منطقه به شمار می آید.

اختصاص اعتبار ١/۵ میلیارد تومان به دهستان شهدای بهشهر

فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این نشست از اختصاص اعتبار ١/۵ میلیارد تومانی برای اجرای ۴ محور محرومیت زدایی و سازندگی در دهستان شهدای بهشهر خبر داد و گفت: کشور برای رسیدن به پیشرفت و توسعه نیازمند مدیرانی شجاع، فعال، پُر کار و انقلابی است و فعالیت مدیران توانمند در کنار اقتصاد کارآمد موجب خودکفایی کشور در تولیدات داخلی می‌شود.

سردار محمدحسین بابایی فعالیت در حوزه زیرساخت‌های عمرانی، سلامت، اشتغال و اقتصاد مقاومتی و همچنین حوزه‌های فرهنگی را چهار محور اصلی فعالیت بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: : با توجه به دستور مقام معظم رهبری درخصوص رفع محرومیت‌زدایی در کشور شناسایی مناطقی که ضریب محرومیت آنها بالای 7 بود در دستور کار قرار گرفت و سهم مازندران در این طرح سه دهستان در شهرهای بهشهر، ساری و تنکابن است.

محرومیت‌زدایی سه دهستان مازندران تا پایان سال

مسؤول بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه محرومیت در مناطق روستایی کشور بالاست، گفت: در مازندران با پشتیبانی قرارگاه سازندگی تمرکز بر پروژه‌های محرومیت‌زدایی با محوریت چهار فعالیت در دستور کار قرار گرفته است که پروژه‌های محرومیت‌زدایی سه دهستان در استان تا پایان تابستان ۹۶ به‌اتمام می‌رسد.

غلام‌رضا شریعتی با بیان اینکه چشم‌انداز بهشهر مطلوب است، خاطرنشان کرد: در گام اول اقداماتی خوبی برای اجرای شدن پروژه‌ها در دهستان‌های مشخص صورت پذیرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار