كشف 2 هزار عدد انواع داروهای غیر مجاز در اراک

رییس اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت استان مرکزی گفت: 2 هزار عدد انواع داروهای غیرمجاز روز گذشته در طرح نظارتي اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس استان از واحدهاي عطاري در اراك كشف شد.

کد مطلب: ۶۱۰۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مهدی تقوی نیا افزود: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت استان با اجرای طرحی هدفمند، تعدادی از عطاری های شهرستان اراک را به صورت محسوس و نامحسوس مورد بازدید قرار دادند.

وي ادامه داد: در اجراي اين طرح تعداد 2 هزار عدد انواع داروهای غیرمجاز از آنان کشف و یک واحد عطاری متخلف نیز به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی، از سوی پلیس اخطار پلمب گرفت.

رییس اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت استان مرکزی اظهار داشت: این اداره با اجراي مستمر طرح‌هاي فراگیر و تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي مختلف در طول ایام نوروزی، همواره خواهان کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي، اخلاقي و نیز ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه است.

تقوی نیا با قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه در اماكن عمومي توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت از سوی پلیس نسبت به شناسايي مجرمان و دستگيري آنان اقدامات لازم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار