مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان در گفت و گو با پانا:

وجود ظرفیت راهنمای گردشگری در نوروز 96 جهت راهنمایی مسافران نوروزی

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان از وجود ظرفیت راهنمای گردشگری و ماشین های راهنمایی اسکان سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد و گفت: این ظرفیت سبب سهولت در اسکان مسافران نوروزی شده و موجبات رضایت آنان را به خوبی فراهم آورده است.

کد مطلب: ۶۰۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا عامریان در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، با اشاره به آماده سازی سوئیت و خوابگاه به ظرفیت 100 نفر برای اسکان مسافران نوروزی در محیط جامع گردشگری سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد و گفت: از 25 اسفند ماه 1395 ، میزبان مسافران نوروزی بوده ایم و این ظرفیت تا پایان نیمه اول فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی، ضمن بیان اینکه استان سمنان افتخار دارد همه ساله میزبان هزاران زائر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) باشد، اظهار داشت: این استان به دلیل قرارگرفتن در محور مواصلاتی تهران - مشهد، برای اکثر مسافران موقعیتی مناسب برای استراحت است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، با بیان اینکه این فضا پس از نوروز با برنامه‌ریزی مدون به ارائه خدمات خود ارائه می‌دهد، تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با راه‌اندازی آشپزخانه مجهز خود، با ظرفیت طبخ غذا تا 1000 نفر، آماده برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و پذیرایی از مسافرین نوروزی و دانش آموزان سراسر کشور است.

عامریان، در خصوص اجرای فعالیت های فرهنگی این سازمان نیز یادآور شد: بروشورهایی با موضوعات نقشه راه های مواصلاتی شهرستان سمنان و معرفی اماکن گردشگری شهرستان و استان با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بین مسافران نوروزی توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار