معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز :

2563 نفر از فرهنگیان در مدارس استان البرزاسکان داده شدند

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان البرزگفت:536 خانوار فرهنگی مسافر در188 کلاس مدرسه درکرج و شهرستانهای استان البرز اسکان داده شدند.

کد مطلب: ۶۰۹۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

مراد مالمیر معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت : استان البرز محور مواصلاتی استان های غربی وشرقی وجنوب غربی وشمالی کشور می باشد ومی توان گفت قریب به 12استان غربی و چندین استان جنوبی از مسیر های این استان تردد می نمایند که منجر شده استان البرز به عنوان شاهراه مسیرهای مسافرتی ایام نوروز محسوب می گردد و به همین منظور درایام مسافرت های نوروزی و تابستان میزبان اسکان جمع کثیری از فرهنگیان گرانقدر کشور می باشد .

معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش گفت : با آغاز دوره اسکان نوروزی وافزایش سفر های تعطیلات عید نوروز فرهنگیان ، از نیمه دوم اسفند ماه 95 تاکنون 2563 نفرفرهنگی در مدارس این استان اسکان یافته اند.

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بیان داشت : این تعداد مسافر نوروزی در قالب 536خانوار با جمعیت 2563 نفرتا پایان پنجمین روز از ایام نوروز در مدارس استان البرز ساکن شده اند
وی گفت: برای اسکان نوروزی امسال علاوه بر مراکز اسکان سال های گذشته چندین مرکز جدید هم به ظرفیت مراکز اسکان استان افزوده شده است و تعداد 188 کلاس برای ارائه خدمت و اسکان مسافرین و فرهنگیان عزیز در سطح این استان به صورت کامل تجهیز وآماده سازی شده ومورد استقبال واستفاده همکاران گرامی قرار گرفته است.
مالمیر افزود: 9 پایگاه برای پذیرش و ساماندهی مسافران نوروزی در مدارس استان البرز فعال شده است که خدمات لازم را به مسافران ارائه می کنند.
وی خاطر نشان کرد : 130 نفر نیروی فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز بطور مستقیم و غیرمستقیم در ارائه خدمات به مسافران نوروزی فعالیت می کنند.

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان البرزدر پایان ابراز امیدواری کرد که فرهنگیان میهمان استان البرز از اسکان در مراکز این استان رضایت کافی را داشته و برای همه مسافران ایران اسلامی در ایام نوروز آرزوی سلامتی و سفری بی خطر و امن را آرزو نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار