هشدار پلیس راه مازندران

احتمال سقوط بهمن در جاده‌های مازندران

رییس پلیس راه مازندران گفت: : با توجه به افزایش دمای هوا و احتمال سقوط بهمن در جاده های مازندران، رانندگانی که در مسیرهای کوهستانی تردد می کنند، توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

کد مطلب: ۶۰۹۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سرهنگ علی‌رضا قدمی با بیان اینکه جاده سوادکوه ترافیک پرحجم و روان دارد، گفت: ترافیک در جاده های هراز و کندوان نیمه سنگین است

وی افزود: تردد وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت 14 تاریخ های 12، 13 و 14 فروردین تا 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ یکطرفه است.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است افزود: تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس از ساعت 12 تاریخ های 11، 12، 13 و 14 فروردین 96 تا ساعت 3 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع، و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد کامیون های حامل کود شیمیایی، روزهای 12 و 13 فروردین در جاده های هراز و کندوان اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 8 صبح 10 فروردین تا ساعت 2 بامداد 15 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون ها نیز از ساعت 8 روز پنجشنبه 10 فروردین تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار