مدیرکل حقوقی میراث فرهنگی کشور خبر داد

برداشت 1.5 میلیون دلار از صندوق توسعه برای صنایع گردشگری

مدیرکل حقوقی، پارلمانی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: طرح یک فوریتی برداشت 1.5 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای توسعه صنایع گردشگری بخصوص توسعه گردشگری روستایی در مجلس مطرح است.

کد مطلب: ۶۰۹۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، مرتضی شکوهی امروز در نشست با کمیته های ۱۲ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت:طرح یک فوریتی برداشت یک میلیون و نیم دلار معادل ارزی از صندوق توسعه ملی جهت توسعه صنایع گردشگری با هدف اشتغال روستایی است.

مدیرکل حقوقی، پارلمانی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، صنعت گردشگری و‌صنایع دستی را جزء صنایع پاک دانست و افزود: با سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و صنایع دستی می توانیم اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

شکوهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علی رغم شرایط جوی، افزایش تعداد مسافر در مازندران و ارتقا کیفیت خدمات به مسافران را داشته ایم.

وی افزود: همچنین با توجه به حجم مسافر و شرایط جوی در مازندران کاهش تصادفات جاده ای را داشته‌ایم.

شکوهی طبیعت، فرهنگ و میراث را مازندران عامل افزایش ورود مسافر و گردشگر قلمداد کرد و گفت: همان طور که جاذبه های طبیعی جنگل و دریا هموطنان را به این استان می‌کشاند، استقبال خوب آنان از بناهای تاریخی و موزه های استان را نیز شاهد بوده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار