استقبال گردشگران داخلی و خارجی از طرح آرامش بهاری در آستارا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا گفت: از 28 اسفند تا پنجم فروردین ماه، چهار هزار و 500 گردشگر داخلی و خارجی در آستان امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان از طرح آرامش بهاری بهره مند شده اند و این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل، پنج درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۶۰۹۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،جمشید مهدوی گفت: امام زادگان آستارا روزانه به طور میانگین میزبان 600 زائر است و از 28 اسفندماه تاکنون 35 هزار زائر در حرم امام زادگان برای زیارت حضور یافته و یک هزار و 50 گردشگر نوروزی در حسینیه و زائرسرای آن اسکان یافته اند.
وی اضافه کرد: با استقرار غرفه های معرفت، کودک، همه واقف باشیم و پاسخ به مسائل شرعی از شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی در آستان امام زادگان آستارا استقبال می شود.
وی بیان کرد: در خیمه معرفت برنامه های فرهنگی و دینی اجرا می شود و در غرفه کودک، زائران کودک و نوجوان با نقاشی های قرآنی و قرائت قرآن، جوایز فرهنگی دریافت می کنند.
مهدوی ادامه داد: هفت هزار و 500 جایزه فرهنگی شامل کتاب و چادر برای تشویق کودکان و نوجوانان در غرفه کودک در نظر گرفته شده و در حال توزیع است.
امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) از فرزندان امام موسی کاظم (ع) هستند و در سال 253 هجری قمری در راه ترویج اسلام به شهادت رسیده اند و آستان مقدس آنها در هفت کیلومتری جاده آستارا به رشت واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار